torsdag 31 maj 2012

Kära alla människor på Planeten 

Välkomna till min blogg!

Den kommer att handla om kreativa ting, gröna sköna välsmakande och helande ting, och lite kluriga ting, sånt som berikar livet och Kärlekens möjlighet till fortsatt grodd.



                                                        Med ansiktet mot himlen
                                                        och fötterna på gräset
                                                        det här är ljuvligt
                                                        Det här är Livet
                                                   

8 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken fin bild. Kul att du startat en blogg. Jag har det också bra nu efter någfra downdagar. Vi hörs och (hoppas jag) ses!
    Kram, Håkan

    SvaraRadera
  2. Tack för feedback om bild o bloggstart. Önskar dig allt gott! Kram Anna Karin

    SvaraRadera
  3. Kramar tillbaka! Lycka till med utställningar!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Superskoj, Anna Karin! Upptäckte min nya följare till bloggen igårnatt och hittade din nystartade blogg och blev jätteglad!
    Kram, kram
    ♥♥♥

    SvaraRadera
  6. Tack för det Eva! Jo, jag vill gärna följa din härliga blogg! Blir bara sååå sugen att åka till Grekland.nu:) Tack för bloggstöttningen också. Kram <3 <3 <3

    SvaraRadera
  7. Härligt Anna Karin! Fin blogg och jag följer den med stort intresse - särskilt om de välsmakande tingen och i allmänhet det som berikar livet :)

    SvaraRadera
  8. Så trevligt Mia...förstår att det du nämnde kan locka...en sann Skytt:)

    SvaraRadera